سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرالزمان و مهدی موعود *عج*

امام مهدی (ع):

وَأمّا الحَوادِثُ الْواقِعَةُ فَارْجِعُوا فیها إلَی رُواةِ حَدیثِنِا فَإنَّهُمْ حُجَّتی عَلَیْکُم وَأنا حَجَّةُ اللهِ (عَلَیْهِم).

و اما در مورد مسائل و حوادثی که (برای مسلمانان) پیش می‌آید، به راویان احادیث ما رجوع کنید

چرا که آنان حجّت من بر شما هستند و من حجّت خداوندم (بر آنها).
( غیبت، شیخ طوسی (ره)، ص 291)
سخنی از امام حسین(ع): 
درباره ی مهدی ما زیاد سخن بگویید و بنویسید، مهدی ما مظلوم است،بیش از آنچه نوشته و گفته شده باید درباره اش نوشت و سخن گفت.

                   تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم‏

                                              یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت                

     آجرک الله یابقیه الله...

دل مجنون زغم ویران شد ولیلا نیومد دل من هر نفس درعشق اوجان می سپارد مپنداردکسی لیلای من مجنون ندارد عزیزم کی میایی...امان ازاین جدایی...  

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پرازفریادمن است که می گویم:

من تنها نیستم.... تنها منتظرم...

چرا به هنگام شنیدن نام قائم (عح) برخیزیم ؟هنگامى که «دعبل خزاعى» اشعار خود را در محضر امام هشتم(ع) خواند، چون از بقیة اللَّه و قیام شکوه‏مند آن حضرت یاد کرد، امام رضا(ع) از جاى برخاست و دست مبارکش را بر سر نهاد و در برابر نام حضرت ولى عصر(عج)تواضع نمود و براى فرجش دعا کرد.(1) از امام صادق(ع) سؤال شد که چرا به هنگام شنیدن نام «قائم» لازم است برخیزیم؟ فرمود:براى آن حضرت غیبت طولانى است و این لقب یاد آور دولت حقه آن حضرت و ابراز تأسف بر غربت اوست. و لذا آن حضرت از شدّت محبت و مرحمتى که به دوستانش دارد، به هر کسى که حضرتش را با این لقب یاد کند، نگاه محبت‏آمیز مى‏کند. از تجلیل و تعظیم آن حضرت است که هر بنده خاضعى در مقابل صاحب عصر) خود، هنگامى که مولاى بزرگوارش به سوى او بنگرد از جاى برخیزد، پس باید برخیزد و تعجیل در امر فرج مولایش را از خداوند منان مسئلت بنماید.

چرا امام زمان، علیه السلام را نمی بینیم؟ چگونه می توان امام زمان، علیه السلام، را دید؟ آیا اصلا امکان ملاقات با آن حضرت وجود دارد؟ و... اینها پرسشهایی است که کم و بیش برای بسیاری از ما مطرح است. مطلب زیر در پی این است که با زبانی ساده و خودمانی به بخشی از این پرسشها پاسخ دهد.فقط شرطش آن اعتقاد و یقین است که ما نداریم و باید از خدا بخواهیم که آن را عنایت کند تا به حضرت اعتقاد راسخ پیدا کنیم، تا مصداق متقین و مؤمنین به غیب قرار گیریم.مخصوصا شما دخترها و پسرها، به شما جوانها می گویم: امام زمان، روحی فداه، در قنوتش، در سجودش، در نمازش، در دعاهای مختلفش، شما را دعا می کند! 


[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 9:6 عصر ] [ پایگاه مقاومت شهدای توحید ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب
امکانات وب